20 Şubat 2012 Pazartesi

GEZGO.COM ' DAN 3 NİMO SEVERE HEDİYE ÇEKİ ***

Sosyal mecralardan takip edenler bilirler 2 gündür çekiliş müjdesi '' pıttt'' latıyorum size.

Eeee malum burası boş kalmaz devamlı '' Nimo Severler'' e hediyeler vermek gerek :)
Benceeee :)

Gelelim ne vereceğiz kısmına,
Takip edenler bilir, BURADA ve BURADA size gezgo.com dan aldığım ayakkabılarımı ve siteyi genel olarak anlatmıştım.
Tam bir gezgo'cu oldum diyebilirim :))
Ben bu kadar bir şeyi sevdiysem sizde sevin isterim, istiyorum. Hemen sevin :)))

 Sloganlarını çok seviyorum özellikle :)
Siteyi tekrar bir tanımak gerekirse kadın ayakkabılarında babet, stiletto, trendy, gece, spor, bot, çizme, topuklu ve platform kategorilerinde 981 adet Kadın, erkek ayakkabılarında klasik, comfort, fashion, sandalet, terlik, bot, elegant ve damat kategorilerinde 269 adet Erkek ve çocuk kategorisinde de 90 adet çocuk ayakkabısı bulunmakta.
Yani oturduğunuz yerde kocamaaaan bir ayakkabı mağazası gezmiş olursunuz :)




 


Bunlar benim gezgo.com beğendiğim modellerden sadece bir kaçı ...

Ve siz özgürsünüz !
Evet!

Nimo Severler gezgo.com'dan ,

1 kişiye
  • 60 tl
2 kişiye ,
  • 30 tl
toplamda 3 adet hediye çeki vereceğiz !

Gidin seçin, beğenin, ne istiyorsanız, zevkinize hangisi uygunsa gidin alın diye .)
Model, ürün kısıtlaması yok. Elinizde çekiniz ile isterseniz kazandığınız tutar kadar, isterseniz daha pahalı olan ürünün üstünü ödeyerek..
Artık orası size kalmış :)

Peki çekilişe nasıl katılacaksınız, işte yapmanız gerekenler;

1. Sağ sekmede bulunan '' buradan izlemeye alabilirsiniz '' kısımdan '' Nimo Stylo blogunu izlemeye almak,
2. gezgo’nun
twitter hesabını BURADAN ( TIKK TIK ) takibe almak,
3. gezgo’nun facebook sayfasını BURADAN ( TIIK TIKK ) beğenmek,
4. Kendi facebook, twitter
hesaplarınızda çekilişi paylaşmak,
5. Varsa blogunuzda duyurmak ( +1 çekiliş hakkıdır )
6. hediye çeklerinin tanımlanması için gezgo.com a çok kısa süren üyelik
işlemini yapmanız,
7. Son olarak bu yazının altına twitter kullanıcı adınızı ve facebook profil linkinizi , işlemleri tamamladığınıza dair yorum olarak bırakmak.



29 şubat saat 23.59 'da son bulacak yoruma kapanacak ve 1 mart günü yine Nimo Stylo blog, gezgo.com facebook ve twitter hesaplarında kazananlar açıklanacaktır .
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder