24 Şubat 2012 Cuma

Bu kimin olsun? :)

Herkese Selam!

Ne zamandır hediye çekilişi yapmayı düşünüyordum ama yapmışken güzel bir şey olsun diye biraz bekledim, facebook sayfam 10.000 kişi olduğunda yapmayı düşünürken erteleye erteleye 35.000 oldum ve sonunda hem blogger üzerinden hem facebook sayfam üzerinden bir çekiliş yapmaya karar verdim. Yurtdışından getirttiğim ve kendim de severek kullandığım fotoğraf makinesi Fuji Instax Mini.


Bu makineyle ne mi yaparsın?
*Şip-şak fotoğraf hatıraları ile arkadaşlarını keyiflendirebilirsin.
*Bu makine çok iyi bir yolculuk arkadaşıdır. Anında çekebilirsin, anında paylaşabilirsin ve anında hediye edebilirsin.
*Hafif ve kompak tasarım fotoğraf makinenizi her yere götürebilmeniz anlamına gelir.
*Fujifilm Instax Mini eğlenceli, benzersiz ve ilgi çekicidir.
*Manuel pozlama olanağı sayesinde yetersiz veya aşırı pozlamayı önleyebilirsiniz. 




Gel gelelim katılma koşullarına;
-Öncelikle çekilişte 2 adet fotoğraf makinası vereceğim biri facebook sayfam üzerinden yapılan çekilişte, diğeri ise buradan, isteyen her ikisine katılabilir yani aynı kişiye 2 makine de çıkabilir :)

-Tabi ki birinci koşul blogumu takip etmeniz.
-Bu postun altına yorum bırakmanız. (mailinizi yazmayı unutmayınız.)

-Blogunuzda çekilişimizi duyurmanız.

-Facebookta Kendin Yap sayfamızı beğenmeniz 
https://www.facebook.com/doityourselfturkey (+1 katılım hakkı)
-Twitterınız varsa bizi takip etmeniz https://twitter.com/#!/Kendinyap (+1 katılım hakkı)

Bu kadarcık.
Son katılım tarihi: 5 Mart 

Kazananlar random.org ile belirlenecektir.

http://balkopugutasarim.blogspot.com/2012/02/bu-kimin-olsun.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder