12 Ocak 2012 Perşembe

BENİMM ÇEKİLİŞİMMM

 














Bu seneyi benim senem ilan ediyorum. 3 hafta içinde 2 tane çekiliş kazandım ve bunların şerefine bende bir çekiliş yapmaya karar verdim :)

Bu çanta ve cüzdanı birlikte hediye edeceğim :) Çok uyumlu olduklarını düşünüyorum.. Umarım beğenmişsinizdir :)

Çekilişim için şuan bitiş tarihi belirlemeyeceğim. 150 izleyiciye
ulaştıktan sonra bitiş tarihini belirleyeceğim :)Katılım için şartlar çok basit..

** Blog sahibi olmanız

** İzleyicim olmanız

** Bloğunuzda çekilişimi duyurmanız

** Bu yazımın altına yorumunuzla birlikte mail adresinizi ve duyurunuzun linkini bırakmanız

**** Adsız yorumları eleyeceğim.
**** Facebook veya twitterda duyurmanız zorunlu değil ama bloğu olmayanları çekilişe dahil edemeyeceğim..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder